Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Wed 13 Jan 1999 - 20:01:49 MET

Jaroslaw Rafa napisał(a) w wiadomoœci: <5A86EA133C_at_inf.wsp.krakow.pl>...
Dnia 13 Jan 99 o godz. 6:39, Moi napisal(a):
> A swoja droga - jakie jest odzwierciedlenie
> struktury sieci w ustaleniu, ze strefa lokalna
> to obszar tozsamy z wojewodztwem.
> Czy to nie kolejny nonsens?
Takie ustalenia mialy miejsce (w kazdym wojewodztwie z osobna!) *po*
przeorganizowaniu sieci w taki sposob, ze strefa lokalna stwala sie tozsama
obszarem wojewodztwa... ;-)
-----

Biedactwa, znowu beda musieli sie zebrac i ustalac,
po przeorganizowaniu sieci, oczywiscie.
Czy oni o tym juz wiedza?

A taryfa powinna nazywac sie nie lokalna, a administracyjna.

Nie wiem czemu mi przypomina przeorganizowywanie
sieci - sprawe tzw. restrukturyzacji taryf.
Picasso rownie podobnie odwzorowywal rzeczywistosc.
I jego tez nikt nie rozumial...

Pozdrawiam,

Moi