Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 08:32:27 MET

Michal Rok napisał(a) w wiadomoœci: <369A50C2.873DA98B_at_waw.pdi.net>...
>Ktorzy to sa normalni - ci, ktorzy zeby pozyskac abonentow proponuja na
>jakis ograniczony okres bezplatne impulsy, czy ci, ktorzy biora np. 1gr
>mniej niz tpsa?

Myslalem, ze moje stanowisko jest jasne. Ci, u ktorych cena uslugi
wprost koresponduje z ponoszonymi na tej uslugi swiadczenie
kosztami.
Nie mam na mysli 'konkurencji' wzorowanej na 'straganiarskim
marketingu'.

Pozdrawiam,

Moi