Re: Bez komentarza...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 01:12:45 MET

Marcin Jagodzinski wystukal(a), co nastepuje:::::
>Jak mnie do niej podlacza. Jaki jest procent tych podlaczonych do innej
>sieci? 1? 2?

To akurat nie ma znaczenia. Tzn. ma znaczenie, ale ja tego nie neguje.
Wazne, ze mozliwosc taka istnieje, prawda? A ze abonentow TP S.A. liczy sie
w milionach, a abonentow wszystkich pozostalych sieci w setkach tysiecy, to
wiemy wszyscy i wszyscy nad tym ubolewamy.

./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.