Re: Bez komentarza...

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 16:09:02 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

>Przestan sie chwalic tymi swoimi 200 KB/s, bo to tylko pokazuje jak NASK
>nierowno traktuje klientow. Cyfronet jest podlaczony do "tego" lacza, a ja w
>porywach uzyskuje transfer rzedu kilkunastu KB/s...

Jak tak zazdrościsz - mamy tu taki host o nazwie 'smazarka' dla gości,
w pokoju kuchenka mikrofalowa i dobrze zaopatrzona lodówka tak więc
możesz i kilka dni nie wychodzić z pokoju tylko surfować, zapraszam.

Teraz już możesz spokojnie stwierdzać, że się czymś chwalimy.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-