Re: Bez komentarza...

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 11:26:52 MET

On Sat, 09 Jan 1999 23:20:06 GMT, "I.r. tete" <telefony_at_radiolink.net>
wrote:

>Ja mam mniej więcej tak samo. I szczerze mówiąc już mam dosyć smętów jak to w TPNECIE
>jest źle. Jest dobrze, pod warunkiem, że nie mieszka się w pewnych miejscach, jak
>nasza kochana stolica - i mniejsze miejscowości, które zawsze dostaną po głowie (jak
>Wałbrzych, Białystok czy Krosno)

...widac nie probowales ciagnac czegos z EU, bo stan lacz poza Polske,
szczególnie w strone EU sa okropne.
...kiedys próbowalem sciagnac strone jednej stacji radiowej z Wloch i
stwierdzilem, ze jesli oni widza tak polskie strony jak ja widzialem
ta strone to nic dziwnego ze zaczyna sie mówic o polskim internecie
jako odcietym od swiata, a TPNET niestety w tym przoduje :-(

pozdr
futszak
0603 237728

PS. Odnosnie malych miejscowosci to zupenie inna bajka.