Re: Bez komentarza...

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 17:12:28 MET

On Sun, 10 Jan 1999 01:27:59 -0500, Slawomir wrote:

>Ale INTEL czy Apple czy cala silicon valley wlasnie dlatego tu powstala
>bo latwiej bylo o fachowcow. Bo kultura techniczna jest w USA bardzo wysoka
>i latwo uzyskac bylo kadry.
>Czy moze myslisz ze to przypadek.:)))

Z tego co czytalem to akurat bywalo odwrotnie - absolwenci bez pracy
ale z pomyslem zakladali male firemki w sv poczatkowo z przypadku,
potem bo latwo bylo o pieniadze [kredyt].
I ciezko pracowali sami. Dopiero jak pomysl wypalil to trzeba bylo
zatrudniac wiecej fachowcow, ale coz - firma juz sie miesci w sv..

Jedyny przypadek potwierdzajacy Twoje slowa to faktycznie Intel -
historia ogolnie znana: Japonczycy zamowili uklad do kalkulatora.
Widac w Japonii kultura techniczna niska i fachowcow brak, bo zamowili
w Intelu a nie u siebie :-)
A dalej wiadomo - Intel zamowieniu nie podolal, produkt nie spelnial
wymagan Japonczykow :-) Dzieki temu Intel mogl wypuscic pierwszy
mikroprocesor 4004 na szeroki rynek...

J.