Re: Reorganizacia dialupow w tepsie?

Autor: piskozub_at_iopan.gda.pl
Data: Fri 08 Jan 1999 - 18:40:59 MET

In article <7708nj$5n6$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>,
  Tomasz Finke <tom_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

> Opole pozostało miastem wojewódzkim. Może to tepsa się reorganizuje
> i zamiast 49 dyrekcji wojewódzkich będzie mieć 5-8 regionalnych.

Nie, nie. W DNS jest wpisanych 50 poddomen nowej domeny ppp.tpnet.pl. To
widac po prostu zwykla reorganizacja - jak zwykle w takich przypadkach
polaczona z balaganem. Ktos nie skoordynowal przydzielania numerow IP z
odpowiednimi wpisami w DNS i stad zamieszanie.

Dolaczam liste alfabetyczna tych 50 poddomen:

bialap.ppp.tpnet.pl
bialystok.ppp.tpnet.pl
bielsko.ppp.tpnet.pl
bydgoszcz.ppp.tpnet.pl
chelm.ppp.tpnet.pl
ciechanow.ppp.tpnet.pl
czestochowa.ppp.tpnet.pl
elblag.ppp.tpnet.pl
gdansk.ppp.tpnet.pl
gdynia.ppp.tpnet.pl
gorzow.ppp.tpnet.pl
jeleniag.ppp.tpnet.pl
kalisz.ppp.tpnet.pl
katowice.ppp.tpnet.pl
kielce.ppp.tpnet.pl
konin.ppp.tpnet.pl
koszalin.ppp.tpnet.pl
krakow.ppp.tpnet.pl
krosno.ppp.tpnet.pl
legnica.ppp.tpnet.pl
leszno.ppp.tpnet.pl
lodz.ppp.tpnet.pl
lomza.ppp.tpnet.pl
lublin.ppp.tpnet.pl
nowysacz.ppp.tpnet.pl
olsztyn.ppp.tpnet.pl
opole.ppp.tpnet.pl
ostroleka.ppp.tpnet.pl
pila.ppp.tpnet.pl
piotrkow.ppp.tpnet.pl
plock.ppp.tpnet.pl
poznan.ppp.tpnet.pl
przemysl.ppp.tpnet.pl
radom.ppp.tpnet.pl
rzeszow.ppp.tpnet.pl
siedlce.ppp.tpnet.pl
sieradz.ppp.tpnet.pl
skierniewice.ppp.tpnet.pl
slupsk.ppp.tpnet.pl
suwalki.ppp.tpnet.pl
szczecin.ppp.tpnet.pl
tarnobrzeg.ppp.tpnet.pl
tarnow.ppp.tpnet.pl
torun.ppp.tpnet.pl
walbrzych.ppp.tpnet.pl
warszawa.ppp.tpnet.pl
wloclawek.ppp.tpnet.pl
wroclaw.ppp.tpnet.pl
zamosc.ppp.tpnet.pl
zgora.ppp.tpnet.pl

Pozdrawiam,

JP.

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland