Re: !!! Wazne !!! (off-topic)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 07 Jan 1999 - 14:58:25 MET

Dnia 7 Jan 99 o godz. 14:22, Michal 'Orr' Daszkowski napisal(a):

> No nie wiem. Kiedyś ktoś z tepsy się wypowiadał, że ponieważ telefon
> jest usługą przez nich świadczoną na podstawie pewnej umowy, to oni
> mogą od tej umowy odstąpić, jeżeli im nie odpowiada zachowanie drugiej
> strony.
Od jakiejkolwiek umowy mozna odstapic tylko *w przypadkach okreslonych w
umowie*, a nie jezeli komus "nie odpowiada zachowanie drugiej strony". No
chyba ze w umowie z tepsa jest napisane, ze tepsa ma prawo w kazdej chwili
wypowiedziec umowe bez podania przyczyny. Ale nie wiem, czy to nie byloby
sprzeczne z ustawa o telekomunikacji - w koncu telefon jest usluga
*powszechna*, i jako taka podlega pewnym ustawowym regulacjom.

> Chyba żadne prawo nie gwarantuje Ci *prawa* do posiadania telefonu...
Wlasnie nie jestem pewny, co ustawa o telekomunikacji mowi o uslugach
powszechnych...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl