Reorganizacia dialupow w tepsie?

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Wed 06 Jan 1999 - 15:43:19 MET

Może się z tym ,,urwałem z choinki'' i wszyscy już to wiedzą, ale czy
zauważyliście zmiany nazw dialupów TPSA?

Zamiast ppp-<numer>.miasto.tpnet pl w niektórych miejscach jest teraz:
p<numer>.miasto.ppp.tpnet.pl.

Zauważyłem też że "opole" zmieniło się w "katowice" - czyżby oznaczało
to, że dialupy tepsy zostały dostosowane do nowej struktury
administracyjnej kraju?

Czy tepsa to gdzieś ogłaszała? Bo do mnie w każdym razie nic takiego
nie dotarło...

<złudzenia>
Ciekawe czy ograniczą się tylko do zmian w DNS, czy może też poczynią
jakieś kroki w celu wprowadzenia systemu identyfikacji użytkowników?
</złudzenia>

Pozdrawiam
Orr

--
--   ___           --      Michal Daszkowski - IdN co-originator      --
--  / _ \ _ _ _ _  -- Student, fencer, member of: FPMiINR, PLUG, POIS --