Re: Bez komentarza...

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Tue 05 Jan 1999 - 23:19:06 MET

On Tue, 05 Jan 1999 00:59:06 GMT, "rudy102" <rudy102_at_free.polbox.com>
wrote:

>Niestety, ale uwazam ze przecietny Polak jednak potrafi skonfigurowac
>swojego kompa. Niestety ten niby przecietny nalezy jednak do elit, bo
>posiada tego kompa, a % posiadajacych Polakow kompa i z tego % ktorzy umia
>go skonfigurowac - jest moim zdaniem wiekszy niz w USA.

moze i tak, ale nie swiadczy to o tym, ze poziomy umyslowe sie roznia,
jesli zas chodzi o poziom to ja juz mialem okazje sie spotkac z
przypadkami takiego atechnikalizmu w Polsce ze stwierdzilem:
Nie kazdy musi byc dobrym w technice, jest tyle innych dziedzin, a
ludzie sa na tyle rozni ze kazdy powinien znalezc miejsce w swoim
fachu i tyle.

EOT