Re: Bez komentarza...

Autor: Bartek qla Kulicki (bartek+at_lords_com_at_polska.pl)
Data: Wed 06 Jan 1999 - 10:15:29 MET

Darek M. Kobylecki wrote in message <76v5ft$fvl$1_at_info.nask.pl>...
>Przemyslaw Popielarski wrote in message
<76toij$jl3$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Panowie, faktycznie to jest tak, że 0202122 jest usługą świadczoną przez
>TPSA (z tym chyba wszyscy się zgadzamy).
>Netia, poprzez punkty styku z siecią operatora narodowego ma gwarancję
>dostępu do usług świadczonych
>przez takiego operatora. Za każde połączenie wychodzące z sieci Netii do
>TPSA, w zależności od rodzaju połączenia (np. miedzymiastowe,
>miedzynarodowe, 0700, 020.. itp)

a miejscowe ?

> Netia musi płacić TPSA pewien procent z
>ruchu (jaki nie powiem, tajemnica umowy)

rzczeczywiscie nie mozesz powiedziec - ale ja tak ! :)
<cholera prospekt spod monitora musze wyciagnac>

ok jedziemy...
Prospekt Sprzedaży Akcji Telekomunikacji Polskiej S.A. - Rozdział V - Dane o
działalności Emitenta
(strona 128)

cytat:

" Roliczenia z krajowymi operatorami telekomunikacyjnymi

[...] oplata na rzecz TPSA wnoszona przez operatorow telefonii komorkowej za
minute zrealizowanego polacenia przychodzacego do sieci TPSA z sieci
komorkowej w godzinach szczytu wynosi 20 gr [...]
oplata na rzecz operatora telefonii komorkowej wnoszona przez TPSA [...] w
godzinach szczytu wynosi 80 groszy. Wysokosc stawki rozliczeniowej jest
zroznicowana w zaleznosci od okresu taryfikacyjnego. [...]

Zasady rozliczen z innymi operatorami telefonii stacjonarnej przewiduja na
ogol, ze w zakresie rozmow miejscowych TPSA i inni operatorzy zatrzymuja
_CALOSC_ [podkreslenie wlasne] wplywow od swoich abonentow. w przypadku
polaczen miedzymiastowych spolka pobiera od innych operatorow 20 - 35%
naleznosci liczonych wg taryfy TPSA [...] za polaczenbia miedzynarodowe tpsa
pobiera od innych operatorow od 70 do 75% naleznosci. "

koniec cytatu (chociaz dalej jest rownie ciekawie :) np. to ze z "braku
pelnych mozliwosci technicznych" tpsa nie placi operatorom niezaleznym za
ruch wchodzacy do ich sieci co rekompensowane jest obnizonymi oplatami.

pozdrawiam,

#bartek. bartek/at/lords.com