Re: Bez komentarza...

Autor: Slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Tue 05 Jan 1999 - 02:16:16 MET

Jaroslaw Rafa wrote in message
<199901041003.LAA05845_at_ultra.wsp.krakow.pl>...
Dnia 4 Jan 99 o godz. 8:07, Slawomir napisal(a):

> Ci ktorzy nie moga sobie poradzic kupuja skonfigurowane komputery.
> O tym aby grzebac w biosie by dzialala karta dzwiekowa albo modem
> nie slyszalem.

-Ja nie tylko slyszalem, ale musialem to robic, zeby w komputerze z plyta
-glowna wyposazona we wspaniale PnP zaczela dzialac karta sieciowa (tez PnP
-zreszta). Natomiast fakt, ze w poprzednim komputerze, bez PnP, wszystko
-poszlo "od kopa"...
-Pozdrowienia

Zgadza sie PnP powinien byc bios, OS i hardware.
Czesto ktora z implementacji pozostawiala wiele do rzyczenia
 stad problemy.
Trudno to negowac.
Jednak dzis w 1999 to juz przeszlosc, chyab ze ktos ma doczynienia
 ze starym hareware.