Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Mon 04 Jan 1999 - 19:54:25 MET

On Sun, 03 Jan 1999 23:49:57 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>Zaplacisz 80$ za staly IP ? 20? 10 ?

oj gdyby mialo to zagwarantowac swiety spokoj to wolalbym zaplacic,
pozaty jak kogos rzeczywiscie stac na to, zeby postawic serwer to i
stac go na staly IP za 100$ tymbardziej w stanach.

>A to wtedy bardzo spory. Nowe inwystycje, rycie w ziemii, papierki..

swiatlowod i tak musi isc do kazdej centrali, kwestia urzadzen
teletransmisyjnych, automatycznie rycie w ziemi i papierki odpadaja.
to ze teletransmisja droga to inna sprawa, ale calosc w przliczeniu na
abonenta juz nie taka droga.