Re: Bez komentarza...

Autor: rudy102 (rudy102_at_free.polbox.com)
Data: Sun 03 Jan 1999 - 17:45:23 MET

>A instalacja?

No wlasnie, jeszcze dochodzi konfiguracja, kara dzwiekowa, modem, czesto
kamera. to wszystko musi chodzic, a generalnie amerykanie sie na tym nie
znaja. Tam 45% populacji ma kompy, ale ilu z nich jest w stanie rozwiazc
jakis problem, jesli maja konflikty w kompie.
Nie wiem, moze ja akurat mam takich znajomych na ICQ, ale Ci ludzie nie
znaja podstawowych zasad. Po prostu kupili sobie kompa, tak jak kupuja
pralke automatyczna. Wszystko mieli juz wczesniej zainstalowane. Jeden
wirus, jakies pogubione pliki, system im siada i juz wymiekaja.
pat