Re: Bez komentarza...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 22:59:44 MET

Marcin Jagodzinski wystukal(a), co nastepuje:::::

>Bo na ogół łączysz się na dłużej (nie wiem jak Ty :-) ). Hurt może być
>tańszy.

I dlatego normalny operator promowal by dlugie gadanie, zmniejszac
czestotliwosc impulsow po np. 10 impulsach. Ale bym sie zastanowil nad
proponowaniem tanszego dostepu do inetu niz normalnych rozmow. Dosiada Ci
sie bachory z komputerami i beda sobie normalne rozmowy po inecie prowadzic.

./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.