Re: Bez komentarza...

Autor: Jedrzej Kuta (nospam_at_nets.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 14:45:28 MET

Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 28 Dec 98 o godz. 5:35, Pawel Wojciechowski napisal(a):

:> czynnik: spora grupa klientow tworzy sieci korporacyjne w oparciu o
:> Polpak-T,
:> a tego zadne inne firmy juz nie zrobia.
: NASK ;-). Moze byc tez Telenergo.
: Ale fakt; to jest argument. Tylko ze mowilismy o dostepie do Internetu.
: Naprawde tak duzo jest sieci korporacyjnych? Jakos nie bardzo mi sie chce
: wierzyc...
oj ... duzo firm potrzebuje takich sieci ... patrz sig :)

: Jaroslaw Rafa
                                jedrzej

--
| Jedrzej Kuta |      Unix Admin - Lido Technology GDN OD/T      |