Re: Protesty inaczej. [dlugie]

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 12:27:34 MET

A wiec stalo sie! ;-) Dnia 27 Dec 98 00:41:27 GMT,
Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> napisal(a):

[snip]

> A ostatnio KKI przedstawilo oferte jednokierunkowego lacza satelitarnego (w
> druga strone idzie normalnie po modemie) dzialajacego przez zwykla antene
> od TV satelitarnej z predkoscia ok. 600 kb/s do Wloch,

A jak to ma wyglądać od strony technicznej? Znaczy się jak mają iść
pakiety? No bo jeżeli tak, że wszystko, co ode mnie, to przez modem,
a do mnie przez satelitę, to wcale to taka rewelacja chyba nie jest.

Albo mi się wydaje, albo to będzie wydajne tylko przy ściąganiu
*dużych* plików, bo przy częstych zapytaniach wysyłanych od klienta
do serwera, to i tak modem będzie wąskim gardłem.

Jak coś źle rozumiem, to mnie poprawcie! ;-)

Pozdrawiam poświątecznie
Orr

--
--   ___           --      Michal Daszkowski - IdN co-originator      --
--  / _ \ _ _ _ _  -- Student, fencer, member of: FPMiINR, PLUG, POIS --