Re: Bramka TPSA<->NASK @ Warszawa

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 20:37:31 MET

Dnia 10 Dec 98 o godz. 12:16, Krzysztof Oledzki napisal(a):

> No i doczekalismy sie. Warszawska bramka pomiedzy NASK i TPSA ponownie
> nie nadaje sie do uzytku. Pingi na poziomie 1400 ms, ok 60 % straconych
Nie martw sie ;-> W obrebie samej sieci NASK-u jest to samo, nie trzeba wcale
wychodzic w tym celu do TPSA...
Wszystko sie pier... po dojsciu do routera o nazwie nix-gw-cos-tam-cos-
tam.nask.pl (nie pamietam w tej chwili tej nazwy, kiedys ja tu podawalem;
mozna ja zobaczyc na kazdym traceroute). Tam zaczynaja ginac pakiety na
potege. Zdaje sie ten adres stanowi obecnie cos w rodzaju "colapsed backbone"
w NASK-u ;-> (bo wyglada na to, ze wszystko tamtedy idzie) i chyba troche za
mocno skolapsowal... ;- >>>
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl