Re: blednie skonfigurowane DNS w Polsce

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_saxon.ant.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 15:15:33 MET

Piotr Kucharski <chopin_at_sgh.waw.pl> wrote:
: Hej

: Tak mnie ostatnio naszło na sprawdzanie logów DNS i znalazłem kilka
: perełek: błędów, które nie powinny się były pojawić przy konfigurowaniu
: DNS. Oczywiście pod warunkiem, że konfigurujący czytał jakiekolwiek
: instrukcje.

: Poniższe domeny (lub serwery) mają ustawiony MX lub NS na CNAME:

<CIACH>
: staszic.waw.pl (NS)
<CIACH>

Ojej, a czy zauwazyles ze co innego ma wpisany NASK u siebie w waw.pl,
a co innego pokazuja NS tej domeny. Poczatkowo komputer o ktorym jest
mowa istnial i dzialal. Po pewnym czasie zostala zmieniona jego nazwa, a
domena przeniesiona na inne NS. Stara nazwa tego komputera, jako CNAME,
zostala zachowana dla uzytkonikow pamietajacych stary adres. Wlasnie wyslalem
list do NASK. Dzieki za info. Przeoczylem ten fakt myslac, ze zostalo to
juz dawno temu zrobione :)

Pozdrawiam,

                                        Krzysztof Oledzki

PS: Ja tez napisalem do Ciebie list "28 Sep 1998 18:59:55" i jak na razie
nie uzyskalem odpowiedzi. A potem znowu bedzie na mnie, ze cos jest zle
ustawione :))