Re: Protest polskich internautow-4.

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_iko.zakopane.top.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 23:19:37 MET

Piotr Kucharski napisal(a):
: In pl.comp.os.unix Bartosz Frankowski <bjafman_at_frikobantispame.onet.pl> wrote:
: > Pierwszy etap protestu, ktory mial miejsce 01 grudnia, zakonczyl sie
: > sukcesem. Mimo braku silnego i trwalego wsparcia ze strony wiekszosci
: > mediow, a w szczegolnosci telewizji, udalo sie osiagnac 15% spadek
: > ruchu na laczach TPSA, tym samym narazajac ja na straty rzedu 3 mln.
:
: A to ciekawe, bo źródła z TPSA twierdzą, że ruchu było 10% więcej
: niż zwykle. Skąd wziąłeś 15% spadku?

Tak patrząc w statystyki serwerów WWW do których mam dostęp ...
Nie zauważyłem żadnego spadku ... A szkoda ... Szybsze transfery itp.

--
Daniel Podlejski  underley_at_zakopane.top.pl
http://underley.zakopane.top.pl/