Re: ZUS - gwoli ciekawosci

Autor: Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_cnt.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 13:12:00 MET

On Thu, 3 Dec 1998, Lukasz Bienkowski wrote:

> [...]

Nie rozumiem co w tym tekscie wskazuje na to jakoby bylaby to oferta
Prokomu. Serwer www.zus.gov.pl jest przeznaczony do dystrybycji Programu
Platnika, ktory sluzy do opracowywania (wypelnia formularzy) dokumentow
ubezpieczeniowych. I o tym wlasnie mowi ten tekst. Serwer ten jest wiec
przeznaczony dla sporej liczby przedsiebiorstw, ktore zdecyduja sie wejsc
w posiadanie PP poprzez Internet.

Pozdrowienia
Leszek

--
 ___
/   \  ___    Leszek Bogdanowicz         Centrum Nowych Technologii
|  |\ | |       bogdanow_at_cnt.pl         ul. Uphagena 2, 80-237 Gdansk
|  | \| |   tel/fax. (0-58) 3455545     ** www.cnt.pl ** www.wp.pl **
\___/