Re: OFF TOPIC Re: Dierżawka -- czy warto

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 23:01:02 MET

On 98.12.02 Jaroslaw Rafa pressed the following keys:

> Tresc jak tresc, ale sygnaturka.

> [Answer: Better bring back my files, if you want to stay alive.]
>
> A tak na serio, to mam juz dosyc powyzszego motywu, powatarzajacego sie jak
> katarynka na roznych grupach w roznych wersjach...

Czy chcesz o tym porozmawiać?

A tak na serio: to jest tylko jedna ze 120 moich losowych sygnaturek, więc
pozwolisz, że pozostawię to w tym pliku i od czasu do czasu będziesz ją
oglądał?

Gad

--
------------------<Gadzinka>--<http://reptile.eu.org/>--<Cyber Service>--