Re: Dierżawka -- czy warto ?

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 14:04:06 MET

On 98.12.02 rafal wiosna pressed the following keys:

> 56k? V.90 na dzierżawie? Co to za herezje?

Ke? Gdzieś Ty był przez ostatnie parę lat?

Read my lips: Goramo. Ewentualnie (jeśli odległość jest niewielka)
http://www.yuko.com.pl. Oprócz modemów na łącza komutowane przy okazji
wykorzystywanych do połączeń na liniach dedykowanych są jeszcze modemy
przeznaczone do pracy na łączach stałych, zrealizowanych przez bezpośrednie
połączenie galwaniczne p-t-p. Tak masz przecież zrobione HDLC do Polpak-T,
nie? :)

Gad

--
------------------<Gadzinka>--<http://reptile.eu.org/>--<Cyber Service>--