Re: Dierżawka -- czy warto ?

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 14:18:40 MET

rafal wiosna wrote:

> 56k? V.90 na dzierżawie? Co to za herezje?

Szanowny kolego. 56k nie jest równoznaczne z V.90. 56k to za wielką
wodą odpowiednik 64k w Ełropie. Zenek nie napisał że 500 netto zł - pewnie
chodzi o dulary (kanadyjskie)?

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.
-zamien trzy myslniki na trzy pierwsze litery mojego imienia w adresie--