Re: ISO 9000 dla stron WWW Re: Model bez zwiazku z topicem

Autor: Mirosław `Jubal' Baran (baran_at_knm.org.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 19:24:52 MET

PT Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> pisze:

> : Beda dalsze uwagi, to przekaze do ISO w Genewie.

> Przekaż im, żeby sobie tą normę wydrukowali na miękkim papierze i...

To sie inaczej mówi. Niech sobie kupią jakiś środek przeciw hemoroidom
(przyda się), wydrukują to wszystko na papierze kredowym, złożą tak,
żeby zostały same ostre kanty i wsadzą sobie, no, wiadomo, gdzie mają
to sobie wsadzić. [1]

Pozdrawiam,
Jubal

PS. Unikam pisywania tam, gdzie moja ignorancja nazbyt rzuca się w
oczy. Ale w cieniu Dariusza może i się ukryję...

--
=   // = mailto:baran_at_knm.org.pl = http://abyss.lodz.pdi.net/~baran/ =
= \X/  = Miroslaw L. Baran = Jubal = medical student = ALCHEMY PANY! =