Re: domeny w Polsce - Krakow

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 17:28:17 MET

Maciej Lopacinski wrote:

>Nie zadawaj glupich pytan. Przeciez wiesz, ze wszystkie domeny naleza do
>Centrum Oprogramowania sp. z o.o.

Przepraszam, zapomniałem się. Więcej nie będę -)))
Ale chyba _zanim_ Centrum Oprogramowania sp. z o.o. posiadło wszystkie
domeny, to że tak powiem najsampierw nie chcąc ale musząc NASK nie okradał
ale rozdawał.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.
-zamien trzy myslniki na trzy pierwsze litery mojego imienia w adresie--