Re: Fuzja AOL z Netscapem

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 23:17:30 MET

Łukasz Kozicki wrote:

> To się nazywa "wrogie przejęcie firmy" i wcale nie należy do kuriozów ;-)

Wrogie przejecie firmy to termin odnoszacy sie do strony technicznej
dzialan na rynku akcji gieldowych. Nie ma on nic wspolnego z pozycja obu
firm, przejmujacej i przejmowanej, na rynku informatycznym na przyklad.

Ja nie widze sensu kupowania Netscape przez Microsoft, z wyjatkiem
oczyszczenia sobie rynku, ale Microsoft i tak powoli wypycha z niego
Netscape. AOL natomiast zyskuje i lepszy od swojego program i dobry
punkt dla serwisow informacyjnych, a takze rzeczy, ktorych nie ma -
serwery, narzedzia programistyczne.

Jednak znikniecie z rynku Netscape to bedzie duze wydarzenie w sensie
symbolicznym. Pozyjemy, zobaczymy.

Jaroslaw Zielinski