Re: Okno Polski na swiat

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 15:59:08 MET

On Tue, 24 Nov 1998, Michal Sobkowski wrote:

> Poniżej jest traceroute z Uniwersytetu Ulm do Poznania. Czy możecie mnie
> oświecić - mi się wydaje, że to nie idzie przez USA? A więc byłoby to
> to, o co pyta Leszek.
[...ciach]

Może malo precyzyjnie sie wyraziłem :) Chodziło mi
generalnie o łącza ktore nie sa łączami do Stanów,
ani do Szwecji. Bo o tych wiemy, chodzi zaś o to,
czemu nie mamy bezpośredniych łąćż do krajów ościennych,
jak: Niemcy, Czechy, Slowacja i ruskie :) .
Poza tym, czy tylko Stany i Szwecja istnieja? A np.
lacze do Anglii czy do Francji nie byloby takie zle,
jest tam kupa ciekawych serwerow... No, ale jak juz
ktos tu w tym watku wspominal - jest to albo ekonomicznie
nieoplacalne, albo zabronione... I tylko pozostaje
stwierdzic: Szkoda ze tak jest...

                   |  Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR.  |
                   |  E-mail: twinsen_at_polsl.gliwice.pl  |
                   | Ampr-mail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org |