Re: Model bez zwiazku z topicem

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 14:11:13 MET

Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

> Dentysta >???

> Jarku,
> a napisz choc raz cos na ten sam temat.

Wzajemnie ;-)))

> Tak to musze skakac z topicu na topic , ktory zmieniasz i szukac co
> zechciales interesujacego napisac.

Wzajemnie ;-)))

> Czy slyszales kiedys o distributed subject usenet groups.

> Przypominam, ze w dlugiej dyskusji na usenet cytowane watki czesto traca
> z powodow educyjnych autorstwo.
> I pierwotny temat przewrotnie zmienia sie wiele razy.

ehem... tu masz rację.

> Napisalem, ze trzeba dac opcje wielokolorowych watkow + link http od
> skroconego watku (nawet jednego wyrazu) do pelnego postu.

??? Zaimplementuj to. A do tego może jeszcze poproszę analizy, czy to
będzie działało tak, jak powinno.

> Kiedys to nawet opisalem i napisalem prosty program edycyjny, dla
> realizacji powyzszego.

O! A czy ten program spełnia normy iso-900x?

> Czy to jest problem to musze powiedziec, ze jest, co widac po zrodlach
> dyskusji z 20 follow-ups/references i wiecej.
> Po pierwszych autorach pozostaja jedynie linijki
> kto, from, ..napisal: ...
> (a co napisal sie nie pojawia).

vide hihot (i tamtejsze tasiemce)

> Gdyby ta linijka zawierala jeszcze reference w postaci linku http to by
> mi to ulatwilo wlaczenie sie to trwajacej dyskusji.
> A kolory, zamiast >>>>>>>>, >>>>>> .

Mój tin koloruje, tak że nie jest to żadna nowość ;-)

> Moze masz lepszy pomysl, to go opisz.
> Kod WWWBoard w Perlu , zblizony do tej koncepcji jest dostepny .

Jeszcze raz zapytam: Czy spełnia swoje zadanie? Czy był testowany na
zgodność z normami iso?

> Modyfikacja moge sie zajac, lub ktos kto ma wiecej czasu i bieglej zna
> Perla.

I do tego ma dojścia do osób, które to przetestują pod kątem zgodności z
ISO-900x :-)

--
-- Andrzej Bort                 bort<at>polsl.gliwice.pl, (032) 230-76-86,
-- Centrum Komputerowe Politechniki Śl.,     44-100 Gliwice, Akademicka 16