Re: widzieliscie cos takiego?

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_iko.zakopane.top.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 18:10:29 MET

Jan Rychter napisal(a):
[...]
: Daniel> Nie tylko o samochodach ... Tak, ten idiota to ja
: Daniel> ... Przyznaje się bez bicia. Pożarłem wykrzyknik w pliku z
: Daniel> feedami no i efekty były doprawdy piękne ... Dobrze że się
: Daniel> maszynka zatkała, bo lepiej nie myśleć co byłoby gdyby ...
:
: Zabilibyśmy Cię.
:
: Może i tak to zrobimy ?

A zabijajcie ... Przynajmniej sobie trochę odpoczne ... ;-)

--
Daniel Podlejski  underley_at_zakopane.top.pl
http://underley.zakopane.top.pl/