Re: Nask i jego 150 Mbps

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 17:16:17 MET

Dnia 23 Nov 98 o godz. 19:11, Ziemek Borowski napisal(a):

> z pism NASKu wynika, że zniżki (a więc i pewnie gorsza jakość usług ;-)
> są pochodną taryfikowania ruchu przez NorduNet...
Zrobiwszy pare traceroutow smiem twierdzic, ze problem jest jednak wlasnie w
NASK-u. A konkretnie w wezle nix-gw-s4-1-134.nask.pl. To tam zaczynaja ginac
pakiety. A poniewaz tamtedy m.in. idzie traceroute z Cyfronetu do sunsite'a,
wiec z sunsitem tez mam klopoty z polaczeniem, i transfery jak cholera...
5 KB/s :-(
Po tej zmianie w NASK-u jest nie tylko gorzej z wyjsciem za granice, ale jest
gorzej *po Polsce*!, tam gdzie trzeba przejsc przez siec NASK-u... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl