Re: widzieliscie cos takiego?

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_iko.zakopane.top.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 13:01:18 MET

On Tue, Nov 24, 1998 at 12:49:42PM +0100, Michal Jankowski wrote:
: The following message is a courtesy copy of an article
: that has been posted as well.
:
: Jakas idiota zrobila w dunajec.nowytarg.top.pl bramke miedzy
: linux-kernel_at_vger.rutgers.edu a jakas grupa newsowa o samochodach???

Nie tylko o samochodach ...
Tak, ten idiota to ja ... Przyznaje się bez bicia.
Pożarłem wykrzyknik w pliku z feedami no i efekty były doprawdy
piękne ... Dobrze że się maszynka zatkała, bo lepiej nie myśleć
co byłoby gdyby ...

--
Daniel Podlejski  underley_at_zakopane.top.pl
http://underley.zakopane.top.pl/