Re: baza spamerow

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 09:57:09 MET

On Tue, 24 Nov 1998 02:01:18 GMT, jpopl_at_kki.net.pl (Jacek Popławski)
wrote:

>ależ on ci podał konkretny przykład w którym ktoś może się postarać aby
>czyjś list do ciebie nie doszedł! to jest realne! jeżeli usłyszę, że ktoś
>kto ma konto w mojej szkole chce do ciebie napisać, a nie będę chciał do
>tego dopuścić - wyślę ci z tamtego konta spama - i swój cel osiągnę

A admin twojego serwera na to pozwoli? Mysle ze po pierwszym wiekszym
spamie sprawdza sie adres, nastepnie sle informacje do admina. Jak
przychodzi mail z przeprosinami i zapewnieniem ze sytuacja sie nie
powtorzy to serwera sie raczej nie wycina. Ale jak admin d..a i userow
zdyscyplinowac nie potrafi - no to ci porzadni maja po prostu pecha.
Niech narobia rabanu, niech adminowi kota pogonia... Albo niech serwer
zmienia - providerow takich czy innych jest sporo!

Darek