Re: baza spamerow

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 09:56:07 MET

Dariusz Margas <darecki_at_spray.atcom.net.pl> wrote:
: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl) wrote:

: : : : Piszesz o jakiś hipotetycznych rzeczach. Weź sobie listę spam adresów jakiej
: : : : używam i przypnij to do rzeczywistości. Jeżeli podasz mi powiedzmy ze dwa
: : : : _sensowne_ przykłady tego o czym piszesz w powianiu z tą listą to się
: : : : zgodzę. W przeciwnym wypadku EOT.

: : : Pozwalasz soba kierowac. _Kazdy_ moze zdecydowac _za_ciebie_ o tym , ktora
: : : poczte bedziesz czytal, a ktorej nie.
: : : To ze to _Ty_ decydujesz, to tylko pozory.

: : Naprawdę nie rozumiem. Jeżeli przedtem dostawałem masę spamu, a teraz
: : śladowe ilości to raczej z tym co twierdzisz nie jest to w zgodzie.

: Mialem tlko na mysli, ze dowolna osoba moze odlaczyc Ciebie od dowolnej
: poczty.

Dobra to zrób tak żebym od dzisiaj nie otrzymawał poczty (chyba dalej Ciebie
nie rozumiem).

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*