Re: baza spamerow

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 09:20:02 MET

Dariusz Margas <darecki_at_spray.atcom.net.pl> wrote:
: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl) wrote:

: : Piszesz o jakiś hipotetycznych rzeczach. Weź sobie listę spam adresów jakiej
: : używam i przypnij to do rzeczywistości. Jeżeli podasz mi powiedzmy ze dwa
: : _sensowne_ przykłady tego o czym piszesz w powianiu z tą listą to się
: : zgodzę. W przeciwnym wypadku EOT.

: Pozwalasz soba kierowac. _Kazdy_ moze zdecydowac _za_ciebie_ o tym , ktora
: poczte bedziesz czytal, a ktorej nie.
: To ze to _Ty_ decydujesz, to tylko pozory.

Naprawdę nie rozumiem. Jeżeli przedtem dostawałem masę spamu, a teraz
śladowe ilości to raczej z tym co twierdzisz nie jest to w zgodzie.
Znam osoby które korespondują wyłącznie z ludźmi których adresy zgodzili się
odbierać i są to przesyłki sygnowane bąć na poziomie przesyłanego listu bąć
przy komunikacji między serwerami następuje dokładna identyfikacja wzajena
między serwerami. Jak wyobrażasz sobie podesłanie takim ludziom lub serwerom
puszki rąbanki ? Mówisz .. _pozory_ ??

: Oczywiscie sa sytuacje, w ktorych np. brak czasu uzasadnia takie podejscie,
: ale osobiscie wole samemu decydowac, wciskajac "del" na takich listach

Czytasz newsy ? Zapewne tak. Wydaje mi się, że chyba nie zdajesz sobie
sprawy z tego co by się działo z tą usługą gdyby nie było osób obsługujcych
filtrowanie listów jakie przechodzą między serwerami NNTP. Owo
_pozorne_ kierowanie dlatego zapewne tylko ignorujesz, że nie dostrzegasz
skutków jego działania dostajac się do oczyszczonego feedu listów na jakimś
serwerze.

Czy wiesz jaki procent listów jest odrzucany przez różnego rodzaju automaty ?
Konkurs audiotele:
- 1-2 %
- 10-25 %
- 50-60 %