Re: Krotka ankieta

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 23:53:59 MET

Marek Baczek wrote:
>czytelnik
>>
>Mialbys racje gdybym linku do ankiety nigdzie nie umiescil, ale
>umiescilem na:
>http://www.telemagazyn.com.pl/
>ktore jest odwiedzane "dosyc czesto" :)

chodziło mi o to, że w ten sposób zwiększasz grono respondentów i możesz
to uwzględnić w opisie

>Oczywiste, dlatego napisalem, ze wyniki pokaza "obraz" z duzym bledem.
>I nie martw sie, nie pytam o uzywane systemy operacyjne, to mozesz
>sprawdzic na linku powyzej :)

znowu malutkie nieporozumienie :-)
chodziło mi o to, że być może ankiety lubią wypełniać tylko osoby mające
darmowe konta e-mailowe (czyli nie posiadające pełnego konta unixowego)

>I serdecznie dziekuje tym, ktorzy juz poswiecili chwile czasu.

jeżeli pozwolisz - to poświęcę jak będę na uczelni, bo z domu wolę na
WWW nie wchodzić... to wciąga prawie tak jak IRC... :-)