Re: Pro?ba o wytłumaczenie

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 18:15:22 MET

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote in article
<72u4qq$mfe$2_at_news.pse.pl>...
> slawomir <sd000001_at_polbox.com> wrote:
>
> : Tak, ale tylko w tym waszym, pelnym cenzorow i identyfikatorow,
> : dowodow osobistych i pieczatek, zaswiadczen i pozwolen.
>
> To może byś sobie poszedł z tego naszego świata? :)

Ja nie jestem w waszym swiecie, malo kto jest w waszym sweicie.
To tylko wy wypelzacie w nasz swiat z paranoidopolii.

> : W tym tak bardzo odleglym od samej idei ktora do dzis ten Internet
zyje.

> Parafrazując listę dialogową pewnego filmu:
> - Co Ty wiesz o Internecie...

To nie bylo pytanie wiec nie bedzie odpowiedzie.
A co ty wiesz?
To jest pytanie.
Co ty wiesz o internecie, co sprawia ze postulujesz zmiany
absolutnie nie zgodne z duchem tego medium?

> : Na sczescie jednak jestescie Internetowa prowincja.
>
> Polecam kolejny cytat[1]:
> - Dla nas, rdzennej szlachty metropolii, te wszystkie Arkanary i Irukany
> były i pozostaną zawsze wasalami korony cesarskiej...
>
> [1] zapewne brzmi to w oryginale nieco inaczej, ale cytuję z pamięci.

Dzis prowincja oznacza oznacza zasciankowosc myslenia a nie odleglosc
od metropolii. Powinienes chyba czesciej wychodzic z domu.