Re: Pro?ba o wytłumaczenie

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 06:10:41 MET

Szymon Sokol <szymon_at_uci.agh.edu.pl> wrote in article
<72rvju$inl$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
> Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
> :> Gdy czytam niektóre wklepane bełkoty, to coraz bardziej rośnie we
> :> mnie przekonanie, że najlepszy z ustrojów to oświecona dyktatura.
> : Czy takie poglady sa powszechne w inecie ?
> Mam nadzieję, że tak.
> --
Tak, ale tylko w tym waszym, pelnym cenzorow i identyfikatorow,
dowodow osobistych i pieczatek, zaswiadczen i pozwolen.
W tym tak bardzo odleglym od samej idei ktora do dzis ten Internet zyje.
Na sczescie jednak jestescie Internetowa prowincja.