Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 17:23:47 MET

On 98.11.17 Daniel Podlejski pressed the following keys:

> Tomasz Leszczynski napisal(a):
> [...]
> : : Mniejsz z tym czy "za darmo" czy "bezpłatnie"
> : : Fakt jest faktem. A za dostęp do Internetu przez 0202122 nie płacisz,
> : : tylko za połączenie z tym numerem. Koniec kropka.
> : Nie mozna tych dwoch rzeczy traktowac oddzielnie bo przeciez nie mozesz z
> : tego "darmowego" dostepu skorzystac nie placac za polaczenie.
>
> Są tacy co potrafią ;-) (nie, nie ja ...)
> A poza tym gdyby nie było numeru 0202122 to musiałbyś jeszcze płacić
> providerowi. I tak to należy liczyć.

Reasumując (i parafrazując):

,,Telekomunikacja Polska SA jest niezastąpiona w walce z problemami,
których nie byłoby, gdyby nie było Telekomunikacji Polskiej SA.''

Gad

PS. To samo można odnieść i do NASK-u.

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--