Re: Anonim

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 12:39:37 MET

Jacek Popławski wrote:

>widok nagiego człowieka działa w pewien sposób na innych ludzi - oni mogą
>sobie nie życzyć takiego działania
>tak samo, jak ja mogę sobie nie życzyć by ktoś obok mnie palił papierosa,
>albo np. pluł na mnie (co na jedno wychodzi)

Na mnie podobnie działa używanie anonimów w połączeniu ze stekiem żółci
wylewanej na News (nawet gorzej działa niż palenie papierosów - ja rzuciłem
rok temu więc jestem szczególnie nietolerancyjny dla palaczy).
Czy dokładnie jestem jednym z tych co "w pewien sposób na innych ludzi - oni
mogą sobie nie życzyć takiego działania".

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.