Re: NIE 60x drozej, tylko 4x drozej !

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 13:31:35 MET

Dnia 14 Nov 98 o godz. 4:09, Szymon Grabowski napisal(a):

> Niby tak, ale tam providerzy maja poustawiane timeouty, coby ludzie nie
> siedzieli na modemach za dlugo (i bezczynnie).
U nas tez maja poustawiane, i jest to w jak najlepszym interesie uzytkownika
przy naszym systemie taryfikacji (zalozmy, ze ktos np. wylaczy komputer nie
rozlaczajac polaczenia modemowego... ;-))

> Mozna to obejsc zapuszczajac
> odpowiednie narzedzie (np. RascalPro), ale jest to sprzeczne z umowa
> providerska
> i delikwentowi mozna wowczas zamknac konto (jak mu sie to udowodni).
A jak sobie np. postawi na swoim komputerze synchronizator czasu z serwerem,
ktory co pare(nascie) minut odpytuje port 37 serwera i ustawia odpowiedni
czas na pececie? Tez sprzeczne z umowa? Przeciez uzytkownik moze powiedziec,
ze dokladna synchronizacja czasu z serwerem jest mu do czegos tam niezbedna...
Albo mozna okresowo sprawdzac, czy jakas dowolnie wybrana strona WWW w sieci
sie nie zmienila. A co? Tez mi to moze byc potrzebne... Sa setki mozliwosci...
;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl