Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 22:19:19 MET

Daniel Podlejski wrote:
>Darius Jack napisal(a):
>[...]
>: Ile taka bezplatna usluga kosztuje w Polsce to sobie oblicz.
>
>To jeszcze raz: W tej chwili ludzie nie płacą naszej kochanej Tepsie
>za dostęp do Internetu. Płacą za połączenia telefoniczne z numerem
>0202122, który umozliwia dostęp do Internetu.
>
>Teraz czytaj z moich ust:
>
>ZA SAM DOSTĘP DO INTERNETU SIĘ NIE PŁACI
>PŁACI SIĘ TYLKO ZA POŁĄCZENIE TELEFONICZNE, KTÓRE JEST
>LICZONE JAK ZWYKŁA ROZMOWA LOKALNA

Daniel, polecam lekturę taryf TP SA. Otóż połączenie jest taryfikowane
nie jako rozmowa ale .. połączenie z siecią informatyczną. I jest jak
najbardziej płatne tyle że w tej samej wysokości co rozmowa telefoniczna
lokalna (i oby wyżej płatne nie było). Nie wiem skąd się wziął ten nurt
dyskusji wyższości światbożegonarodzenianadświętamiwielkiejnocy skoro TP SA
dawno opowiedziała się jednoznacznie.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.