Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 08:36:28 MET

In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

> Mowiesz serio, ze kazda firma ze stronami www i baza klientow bedzie
> musiala generowac spam i powiadamiac wszystkich 100.000 klientow, ze ma
> ich w bazie.

Teraz nie wiem, co chciales napisać: "mowie" czy "mowisz".
A serio: zapytaj się kogoś z firmy atcom (www.atcom.net.pl). Oni tam mają
bazę danych ludzi z sieci. Ludzi wsadzili do tej bazy bez pytania (lub
inaczej: wiele osób, z którymi rozmawiałem, jest w niej bez pytania o
zgodę -- ja zresztą też[1]).

> I jak jestem w 100 bazach miesiecznie to otrzymam 100 spamow na miesiac,
> na ktore jeszcze bede mogl odpowiedziec: wykreslcie mnie lub nie ?

Żeby tylko wykreślali (vide: atcom), to byłoby dobrze.

--
-- Andrzej Bort                 bort<at>polsl.gliwice.pl, (032) 230-76-86,
-- Centrum Komputerowe Politechniki Śl.,     44-100 Gliwice, Akademicka 16