Re: Bezpieczne kodowanie VIP ow w WWW przez 0202122

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 00:06:48 MET

smarkacz wrote:

> No tak, to wyjaśnia wszystko.
Dla mnie nie, jezeli twoj algorytm to nie funkcja, a metoda, to
wlasciwsze byloby zaznaczenie tego na poczatku.

Chyba nie dopuszczasz opcji, ze kodowanie bedzie wykonalne, gdy
algorytm nie bedzie funkcja, a metoda to algorytm + baza danych.

Poza DNS , ktora dziala poprawnie ale time out czesto mnie spotyka
to nie znam innego wdrozenia identyfikacji kraju na taka skale, ktore
dotyczy populacji kraju.
Jack