Re: Maskarada idxxxx = tel.

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 16:19:39 MET

Darius Jack wrote:

> Napisal do mnie student i powiedzial, czemu tyle piszesz.
>
> Mowi, stawiam na PCie Linuxa z dynamicznym IP przydzielonym przez TPSA
> domain_name daje dowolna

Jak to chcesz zrobic? Dynamiczny numer IP przydzielony ci przez TPSA ma
juz swoj domain name (zgadnij, jaka?).

> idxxx_at_nazwa_domeny.pl
> wchodze do serwerow WWW
> i mnie widza jako
>
> idxxx_at_nazwa_domeny.pl

Serwery HTTP widza cie jako idxxx.nazwa_domeny.pl.

Fascynujace... A jak caly Internet zgadnie, jak znalezc droge pakietow
do hosta idxxx.nazwa_domeny.pl, ktory sobie gdzies tam wpisales?
Wynalazles jakis nowy DNS?

Jaroslaw Zielinski

PS. Pomysl przez chwile, czy postingi na ten temat sa potrzebne na
pl.soc.prawo czy pl.listserv.dziennikarz.