Re: Prośba o wytłumaczenie

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 14:12:39 MET

Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
: Szymon Sokol wrote:
:> W tym sęk, że *to* piszesz dopiero od niedawna. Wcześniej pisałeś nie
:> o latach, a o siedmiu minutach pracy jednego PC... Teraz wreszcie
:> zaczynamy się zbliżać do faktów.
: 7 minut np. na odwrocenie crypta dla par tel = idxxx

*TY* nie pisałeś o crypcie, tylko o dowolnej funkcji szyfrującej
(może *myślałeś* o crypcie, ale nie napisałeś tego jawnie). A poza
tym, nikt poza Tobą nie pisał o crypcie, więc to było "ni pri cziom",
jak mawiają na Wschodzie...

: Nic nie rozumiesz.
Chyba tak...

: Przeciez to nie Jack ma ufac Szymonowi.
: To miliony Polakow maja ufac bezpiecznej ochronie danych osobowych
: po zakodowaniu , ze tel = idxxx, na cale zycie w Inecie.
: W kraju, jak i za granica.

: I to jest skala problemu , a dotyczy wszystkich adminow, nie tylko
: Szymona, ktory ma moje pelne zaufanie.

Po pierwsze, dlaczego? Przecież nawet mnie nie znasz osobiście :->
Po drugie, ja jeszcze raz pytam: a ufasz np. administratorowi
amazon.com czy cdnow.com, jak kupujesz książki albo CD, i płacisz
kartą? Dlaczego mu ufasz? Przecież go nie znasz? Jeżeli jemu ufasz,
to dlaczego nie ufasz administratorowi z TPSA? Problem jest
dokładnie tej samej klasy...

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej