Re: Nieuczciwa (?) reklama ?

Autor: Zbyszek (okon_at_fnet.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 22:48:07 MET

Michal Jaskolski napisał
[ciach]
>Inni dostawcy powinni zażądać usunięcia tej informacji ze stron WWW
>(http://www.seonet.pl/, webhotel) oraz wydrukowania na koszt Seonetu
>odpowiedniego sprostowania tam, gdzie opublikowali swoją reklamę.
>W przeciwnym wypadku zagrozić pozwaniem do sądu za złamanie ustawy o
>(nie)uczciwej konkurencji...

Dokłednie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

PS. Ubiegłeś mnie ;)).

PS1. Warto, żeby ktoś wreszcie zaczął się przejmować ta ustawą, bo jak na
razie to bywa ona zbyt rzadko wykorzystywana. Z głośnych spraw można
wspomnieć tylko pewien płyn do mycia naczyń i wagi sklepowe ;). A ja w
zasadzie w prawie każdym piśmie komputerowym znajduję reklamy co najmniej
wątpliwe pod względem prawnym.

Pozdrawiam -

--
Zbyszek