Re: Bezpieczenstwo w AsterCity bylo: Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: smarkacz (jps_at_NOSPAM.bti.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 21:30:34 MET

on Thu, 05 Nov 1998 16:04:54 GMT, Darius Jack wrote:
> Element losowy nie ma znaczenia, jezeli dostep do znacznej czesci bazy
> idxxx = imie, nazwisko , bedzie dostepny w logach serwerow www.

ROTFL! Coraz bardziej poprawiasz mi humor... I pomyśleć że
niektórzy Cię splonkowali...

> Jezeli znajdzie sie ktos, kto ten problem potrafi bezpiecznie rozwiazac
> (rozwiazanie stabilne na okres kilku lat), bez mozliwosci odkodowania
> chociaz jednego numeru telefonu ze znanego idxxx i rozwiazanie to
> zostanie wdrozone w systemie kilku milionow uzytkownikow, to powinien
> dostac Nobla z kryptografii.

Nie dają :/

> Moze pytanie do uzytkownikow AsterCity, gdzie identyfikacja w sieci
> nastepuje przez hash numeru karty sieciowej .

Nie jestem pewien czy to jest hash numeru karty sieciowej, na
pewno nie we wszystkich przypadkach ponieważ niektórzy mają
całkiem sensowne useridy ale to już na własne życzenie.

> Czy ten ich system jest bezpieczny i jak wyglada ich id + host
> gdy wychodza z AsterCity w swiat.

Np. xxdfryhj_at_astercity.net (astercity.net jest zawsze ponieważ
AsterCity używa maskarady).

--
[Jacek P. Szymański]#[jps_at_bti.pl]#[htc_at_iname.com]#[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#######[ZmieńNa_Fanklub: http://hultaj.bti.pl/znf]