Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: futszak (futszak_at_tpsasux.kom)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 20:52:22 MET

On Tue, 03 Nov 1998 02:53:26 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>Tylko ze jak zakodujesz to na dluzszym numerze, to bedzie to pozniej,
>powiedzmy 50 lat - czyli praktycznie nigdy.
>W dodatku jesli algorytm bedzie tajny, to i prostsze algorytmy
>wystarcza.

cos takiego jak algorytm zupelnie podpada, bo jak wszystko tajne, do
czego dostep ma wiecej niz jedna osoba gdzies sie przedostanie i
zaczna sie schody i to konkretne schody.
Jesli juz to na podstawie bazy danych i tyle, w koncu liczba abonentow
nie jest na tyle duza, zeby nie mozna bylo tego zrobic w czasie
rzeczywistym, a ci co nie chca czekac zawsze moga skorzystac z
anonimowego dostepu z poodcinana wiekszoscia uslug.

>Juz dawno powinny byc wpisane na centralach i sie nie identyfikowac.

nie wszystkie centrale sie identyfikuja, na przyklad moja nie i nie ma
najmniejszego zamiaru.

pozdr
futszak