Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Piotr Solarz (SOLEK_at_USA.NET)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 18:01:35 MET

Andrzej Bort <bort_at_silesia.pl> napisał(a) w artykule
: In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
: > Moze jakis admin podesle swoj logfile z dnia dzisiejszego dla
: > zainteresowanych.
:
: Chcesz? 5MB loga na _GODZINĘ_ tylko z logowania poczty przychodzącej.
: Newsy, WWW, dostępy na modemy pominę (będzie drugie tyle).
:
: Gdzie mam ci to przesłać?

Prawdę mówiąc to robota dość mozolna, ogłupiająca i nudna. Jeśli do tego
dojdzie potrzeba edukacji (by być na bieżąco) to mamy opis tego jak pracuje
admin w dużej firmie. Ale są i inni admini.

Kiedyś miałem okazję przyjrzeć się pracy admina pewnego wrocławskiego
providera. Dosłownie co sekundę lub szybciej pojawiały się nowe linijki
logów. Działo się to tak szybko, że nienadążałem czytać. Admin śledził to
wszystko mówiąc mi o teraz zalogował się Robert, wylogował się Piotrek,
Krzysiek dostał pocztę, Paweł wysłał pocztę.

W pewnym momecie powiedział a teraz do roboty bo ktoś się włamuje.

Tak wygląda praca admina w dużych systemach. Ale są i inni, którzy nie
robia nic.

Piotrek